Orthodox Kerstfeest in Rusland

Red Square

Red Square

Vandaag viert de Orthodoxe Russische kerk Kerstmis.  Een paar weken geleden was ik in Moscow voor de eerste sessie creativiteit en innovatie met mijn MBA studenten van LINK, het International Institute of Management.

De indrukwekkend grote kerstbomen stonden toen al overal verspreid in de stad, en de ijspiste werd opgesteld op het Rode Plein.  Ondertussen zijn we enkele weken verder en door het verschil tussen de Gregoriaanse kalendar en de Juliaanse kalendar is het vandaag Kerstfeest in Rusland.  Dus wens ik een Zalig Kerstfeest aan mijn Russische studenten en hun familie en vrienden!

Binnenkort reis ik terug voor een volgende sessie in de ijzige kou!  Maar eerst zie ik deel van mijn Russische studenten voor een tussentijdse 3-daagse training in creatief faciliteren in Leiden.

Leave a Reply

